Vi är specialiserade på rekryteringar och interimslösningar inom ekonomi och finans. Gazellas strategi består av en kombination av erfarna rekryterare och seniora specialister med lång operationell linjeerfarenhet från de områden vi rekryterar till. En strukturerad rekryteringsprocess, våra medarbetares höga engagemang samt ett kraftfullt och skräddarsytt searchverktyg gör att vi kan leverera kvalitetssäkrade konsulter på 48 timmar.

Business & Office Coordinator

Gazella rekryterar nu en Business & Office Coordinator till vårt snabbt växande bolag. Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll där du har övergripande ansvar för kontoret. Du arbetar för personalens välmående och för att bibehålla vår arbetsplats goda stämning, genom att styra aktiviteter såsom teambuilding, AWs och andra kreativa inslag varje vecka. Detta samtidigt som du får vardagen att fungera med passerblippar, telefoni, stötta i teknikfrågor, viss affärsuppföljning samt kontakter med leverantörer och andra kontorsrelaterade frågor.Till denna nya tjänst söker vi en social och strukturerad person, med intresse för IT och teknik. Du är en nyfiken person som gillar att jobba crossfunktionellt, då du kommer stötta flera avdelningar i arbetet. Vi ser att du är en nyfiken och ansvarstagande person med positiv attityd som har förmågan att smidigt växla mellan olika arbetsuppgifter.

Vad Gazella erbjuder dig

Sammansättningen av personer på Gazella gör vår arbetsplats till en fartfylld, positiv och utvecklande miljö. Vårt kontor ligger mitt i centrala Stockholm, i GT30-husets fina lokaler, som erbjuder gym och nätverkande aktiviteter. På Gazella jobbar vi aktivt med vår personalkultur där starka, bra värderingar är viktigt för oss. För att hålla teamkänslan på topp erbjuder vi en rad olika aktiviteter såsom träningspass, massage, restaurangbesök, afterwork och konferensresor.
 

Din utmaning

  • Ansvara för att hålla Gazellas teamkänsla på topp genom olika aktiviteter såsom träningspass, restaurangbesök, anordna AWs samt andra enklare kreativa inslag varje vecka
  • Sköta uppstarten av kontoret samt övergripande ansvara för allmänna ytor, mötesrum och inredning.
  • Planera och utföra inköp av kontorsmaterial, förbrukningsvaror, datorer och kringutrustning.
  • Introducera nyanställda kring kontor och arbetsmiljö, samt installation och konfiguration av nya datorer och konton till nyanställda eller andra på företaget. (Mac-miljö.)
  • Stötta marknad i diverse eventprojekt och med enklare marknadsföringsarbete.
  • Stötta IT med att ansvara för bolagets hårdvara, mjukvara och konton, likväl som att ha kontakt med leverantörer av managerade IT-tjänster såsom internet/nätverk, skrivare och växel.
  • Administrera och handha viss affärsnära rapportering till Ekonomiavdelningen .
  • Löpande ansvara för uppdatering av register, användarinformation och kontorets passersystem.
  • Föreslå nya tjänster och förbättringar av processer som underlättar för bolagets personal.
 

Erfarenhet

Till denna tjänst är det viktigare med rätt person och inställning än en särskild erfarenhet eller akademisk examen, men det är meriterande om du har utbildning inom IT, marknadsföring eller event. Erfarenhet från arbete med människor inom antingen en teknisk eller serviceinriktad roll, såsom t.ex. kundtjänst / helpdesk / supporttekniker / reception / kontor är värdefullt. Tidigare erfarenhet av att driva projekt och planera är meriterande, men inget krav. Du är en trygg användare av Microsoft Office och har du kunskaper inom t.ex. Outlook, Onedrive och Adobe programmen anses det meriterande.

Personliga egenskaper

Vi söker en nyfiken och ansvarstagande person med positiv attityd som gärna ställer upp när kollegor behöver hjälp. Som person är du prestigelös, serviceminded och lösningsorienterad, samt angriper problem som uppkommer med både tålamod och flexibilitet. Du har förmågan att smidigt växla mellan olika arbetsuppgifter, är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt. Du gillar ordning och reda omkring dig och kan driva och slutföra projekt med hög kvalitet inom utsatt tidsram. Du är en glädjespridare som tycker om att planera och komma med nya kreativa idéer och trivs i en koordinerande roll där du har många bollar i luften samtidigt.

Gazella

Gazella arbetar med rekrytering och konsultlösningar inom områdena redovisning, finans, risk & compliance samt ekonomi- och affärsstyrning. Vi erbjuder en snabb, flexibel och preciserad konsult- och rekryteringstjänst och genom vår strävan att hela tiden förbättra den tjänst som erbjuds till både kandidater och klienter, utvecklar vi branschen framåt. Gazella växer snabbt och idag är vi över 100 anställda, varav ca 40 personer arbetar internt på vårt kontor. Bolaget består av både yngre och äldre personer med lång yrkeserfarenhet från såväl rekryteringsbranschen som våra olika affärsområden.

Ansökan

Är det dig vi söker? Ansök via knappen nedan!
LIKNANDE JOBB

Redovisnings och...


Mer info
& Ansökan
Norrbottens län, Luleå

Utredare med...


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Senior Financial...


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Group Business...


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Financial Controller


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Avräknare


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Business Controller


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Controller till ISS –...


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm

Tax Manager


Mer info
& Ansökan
Stockholms län, Stockholm